Veelgestelde vragen

Hieronder vind jij het antwoord op tientallen veelgestelde vragen. Op die manier weet jij direct waar je aan toe bent. Een zorgeloze vakantie is ons uitgangspunt, heb jij dus vragen die hier niet bij staan, stuur ons dan gerust een berichtje. Liever bellen? Ook dat mag natuurlijk altijd!

Algemeen

Wanneer komen de last minutes online?

Dagelijks worden nieuwe last minutes gepubliceerd op travv.nl. Zorg ervoor dat je er snel bij bent om geen last minute vakantie te hoeven missen.

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment biedt travv.nl twee betaalmethoden: IDEAL en Paypal.

Hoe garandeert travv.nl de kwaliteit van accommodaties?

Alle accommodaties op travv.nl zijn met zorg geselecteerd. Het betreft allen accommodaties waarin jij een zorgeloze vakantie kunt beleven. Ten eerste doordat alle accommodaties door gasten beoordeeld zijn met een 8+ via beoordelingswebsite Zoover. Daarnaast stellen wij hoge eisen aan accommodaties om de kwaliteit van het aanbod hoog te houden. Op deze manier weet jij als reiziger zeker dat je een zorgeloze vakantie tegemoet gaat.

Boeken

Hoe boek ik een last minute?

Op woensdagavond om 18.00 uur worden alle last minutes gepubliceerd op travv.nl. Kies de bestemming en accommodatie waar je graag naartoe wilt. Vervolgens selecteer je de accommodatie, het aantal kamers en het aantal personen. In de volgende stap kies je eventuele extra’s zoals een ontbijt of een leuke excursie op jouw bestemming. Daarna vul je al jouw gegevens in en kies je een betaalmethode. Na de betaling ontvang je een bevestiging per e-mail en kan het inpakken beginnen.

Welke gegevens hebben jullie nodig voor een boeking?

Allereerst hebben wij natuurlijk alle standaard gegevens gegevens nodig: jouw voornaam, achternaam, e-mailadres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben we nodig om alle gegevens over jouw boeking te kunnen versturen. Verder hebben we jouw adres, eventuele toevoegingen, postcode, plaats, provincie en land nodig voor onze administratie.

Kan ik een optie nemen op een last minute?

Nee, helaas is het op dit moment niet mogelijk een optie te plaatsen. Hiervoor hebben wij gekozen vanwege het beperkte aanbod en de lage prijzen.

Kan ik ook telefonisch boeken?

Nee, helaas kun je vanwege de beperkte beschikbaarheid van accommodaties niet via de telefoon boeken.

Kan ik mijn persoonsgegevens later invullen?

Nee, helaas is het niet mogelijk persoonsgegevens later in te vullen. Zorg er om die reden dan ook voor dat je op het moment van boeken alle benodigde gegevens bij de hand hebt om deze boeking compleet te maken.

Kan ik een extra nacht boeken?

Nee, helaas is het op dit moment niet mogelijk een extra nacht bij te boeken.

Kan ik extra personen of kinderen toevoegen aan mijn reisgezelschap?

Nee, helaas is het op dit moment niet mogelijk om na het boeken extra personen of kinderen toe te voegen aan jouw reisgezelschap.

Is het mogelijk een naamswijziging door te voeren?

Ja, het is mogelijk een naamswijziging door te voeren. Omdat wij onze last minutes zo goedkoop mogelijk willen houden rekenen wij hiervoor een bedrag van €15. Neem contact met ons op om een naamswijziging door te voeren.

Prijzen

Hoe kan ik de prijs van een last minute zien?

Op de pagina van een hotel in de header de vanafprijs per weekend in euro’s inclusief 21% BTW. De exacte prijs per weekend kun je bekijken door op de pagina van een hotel op ‘boeken’ te klikken. Je komt nu in je winkelwagen, waar je het aantal kamers en personen kunt selecteren. Onder dit vlak kun je eventuele extra opties selecteren. Vervolgens vind je rechts de prijzen, weergegeven in euro’s inclusief 21% BTW.

Wat is de BTW?

Elk bedrag dat je op travv.nl vindt is inclusief 21% BTW. Dit is de wettelijk vastgestelde belasting die in Nederland geheven moet worden op last minute vakanties.

Waarom moet ik reserveringskosten betalen?

De reserveringskosten stellen ons team in staat continue de beste last minute vakanties voor jou te selecteren. Helaas kunnen wij dit niet zonder deze reserveringskosten

Annuleren

Kan ik een beroep doen op mijn herroepingsrecht?

Nee, helaas is het vanwege de korte periode tot de last minute vakantie niet mogelijk om aanspraak te maken op het herroepingsrecht.

Wat gebeurt er wanneer ik toch verhinderd ben?

Vanwege de korte periode voordat je op last minute vakantie gaat is het niet mogelijk de last minute vakantie om te boeken naar een andere datum.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Helaas, een geboekte last minute vakantie via travv.nl kun je niet annuleren. Dit komt omdat je een paar dagen na het boeken al vertrekt naar jouw accommodatie.

Hoe werkt travv.nl in combinatie met een annuleringsverzekering?

Neem contact op met de verstrekker van de annuleringsverzekering voor annulering op basis van de voorwaarden van jouw annuleringsverzekering. Voor de gegevens die je richting de annuleringsverzekering moet verstrekken kun je de boekingsbevestiging raadplegen.

Heeft travv.nl het recht een last minute in te trekken?

Wanneer travv.nl constateert dat een aanbieder van een last minute vakantie niet in staat blijkt om een last minute vakantie uit te voeren zoals beloofd, behoudt travv.nl zich het recht het aanbod van deze aanbieder te schrappen. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jij een zorgeloze vakantie zult beleven, altijd!

Opmerkingen en klachten

Ik wil graag een opmerking geven over mijn verblijf. Hoe kan ik dit doen?

Heb je onverhoopt iets negatiefs meegemaakt tijdens jouw verblijf in een accommodatie van travv.nl, dan kun je dit met ons delen via feedback@travv.nl. Wij verwerken alle feedback en zorgen er op die manier voor dat jouw vakantie met ons de volgende keer nog beter wordt. Wil je het liever per telefoon met ons delen, ook dat kan natuurlijk.

Helaas ben ik niet tevreden over mijn ervaring met travv.nl. Wat moet ik doen?

Jammer, dat was niet onze bedoeling. Wij doen ons best om jou een geweldige en bovenal zorgeloze vakantie te bezorgen. Ben je niet tevreden over onze dienstverlening, dan willen wij je vragen contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat op vakantie met travv.nl een nog leukere ervaring wordt. Daarnaast zoeken wij altijd een passende oplossing om jouw negatieve ervaring met ons te compenseren.

De accommodatie is niet wat ik had verwacht. Wat moet ik doen?

Je begrijpt dat dit niet onze bedoeling is. Daarom willen wij jou zo snel mogelijk helpen. Ben je niet tevreden, dan is het slim om je probleem eerst voor te leggen bij de receptie van de accommodatie. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je contact met ons opnemen zodat wij jou kunnen helpen met het vinden van een passende oplossing. Oja, wil je ons ook even laten weten over hoe de accommodatie jouw probleem oploste via feedback@travv.nl?

Waar moet ik op letten wanneer ik onverhoopt een klacht indien?

Wij streven ernaar om jou een zorgeloze vakantie te bieden. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een last minute vakantie die je bij ons geboekt hebt dan horen wij dit graag. Wij vragen je hiervoor contact op te nemen met een van onze teamleden. Zij helpen je verder en vinden altijd een passende oplossing.

Nood en bereikbaarheid

Hoe kan ik travv.nl tijdens mijn verblijf bereiken?

Ook in het weekend is travv.nl bereikbaar tijdens kantooruren. Bekijk onze contactpagina hoe en tussen welke tijden je ons kunt bereiken. Is er een noodsituatie, dan kun je altijd contact met ons opnemen via ons noodnummer: +31242022281.

Wat moet ik doen in geval van nood?

Neem in geval van nood direct contact op met ons noodnummer: +31242022281. Op dit nummer kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht in noodsituaties. Zorg ervoor dat je in alle gevallen de boekingsgegevens bij de hand hebt, zodat wij je nog beter kunnen helpen. Voor minder urgente zaken willen wij je vragen contact op te nemen met ons team, op werkdagen bereikbaar.

Bevestiging en reisbescheiden

Kan travv.nl mijn boeking aanpassen nadat ik geboekt heb?

Wij proberen jou altijd een zo goed mogelijke beschrijving te geven van een last minute vakantie. Helaas maken ook wij soms een foutje, daarom kan het zijn dat er kleine wijzigingen plaatsvinden in jouw boeking. Hierover proberen wij je altijd zo goed mogelijk te informeren om verrassingen te voorkomen.

Mag travv.nl een gepubliceerde last minute wijzigen?

Wij controleren ons aanbod altijd voor publicatie. Op deze manier proberen wij fouten tot een minimum te beperken. Desondanks kan het voorkomen dat een gepubliceerde last minute vakanties een fout bevatten. Fouten worden bij constatering altijd direct gecorrigeerd.

Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?

De bevestiging die je direct na je boeking per e-mail ontvangt dient als reisbescheiden. Deze e-mail niet ontvangen, dan kun je deze ook vinden door in te loggen en je boekingen te bekijken. Print de boekingsbevestiging uit en neem deze mee naar jouw accommodatie.

Ik kan mijn boekingsbevestiging nergens vinden, wat nu?

Door in te loggen met uw gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord kun je jouw boekingen vinden. Door deze bevestiging mee te nemen naar de door jou geboekte accommodatie kun je op de aankomstdag direct inchecken.

De informatie op mijn boekingsbevestiging is onjuist, wat nu?

Staat er een fout op jouw boekingsbevestiging, dan kun je altijd contact met ons opnemen zodat we deze fout samen kunnen oplossen.

Overige vragen

Is de accommodatie rolstoeltoegankelijk?

Wij streven ernaar de toegankelijkheid voor rolstoelen zoveel mogelijk te vermelden bij de aangeboden accommodatie. Staat dit niet vermeld, dan moet je in alle gevallen contact met ons opnemen zodat wij dit voor je kunnen controleren.

Kan ik parkeren bij de accommodatie?

De meeste accommodaties buiten de grote steden hebben voldoende (gratis) parkeergelegenheid beschikbaar. In de steden kun je het beste contact opnemen met de door jou geboekte accommodatie. Zij kunnen jou precies vertellen waar je het beste kunt parkeren in de omgeving van de accommodatie.

Wat zijn de parkeerkosten?

De parkeerkosten bij een accommodatie zijn afhankelijk van de locatie van de aangeboden accommodatie. Voor parkeerkosten bij een accommodatie kun je het beste direct contact opnemen met het aangeboden hotel. Zij kunnen jou precies vertellen hoeveel de parkeerkosten in de directe omgeving van de accommodatie zijn.

Kan ik maaltijden bijboeken?

Eventuele maaltijden kun je tegen gereduceerd tarief van tevoren bijboeken op de pagina waar je ook de verblijven kunt selecteren. Op deze manier ben je verzekerd van heerlijke maaltijden tijdens jouw last minute vakantie.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Jammer dat je jezelf wilt afmelden voor onze nieuwsbrief. Onderin de mail die je wekelijks van ons ontvangt vind je een link. Door op deze link te klikken kun je jezelf razendsnel uitschrijven voor de nieuwsbrief. Wij willen je vragen tijdens het uitschrijven in het opmerkingenveld te laten weten wat de reden is dat je jezelf uitschrijft voor onze nieuwsbrief.